Dzisiejszy klient kupuje przede wszystkim oczami. Oznacza to, że wszelkiego rodzaju produkty dostępne zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w internecie powinny być przygotowywane z wielką dbałością o szczegóły – w głównej mierze w odniesieniu do ich wyglądu oraz opakowania – podobnie w przypadku kampanii reklamowych prowadzonych dla poszczególnych produktów. Na co powinieneś zwrócić uwagę,…
Architektura wnętrz buduje wizerunek firmy. Zastosowanie określonych kolorów, odpowiednich elementów wyposażenia, rozmieszczonych tak, aby ułatwiały komunikację z obsługą, pomaga klientom intuicyjnie poruszać się po firmie. Dobrze ustawione meble wydzielą we wnętrzu przestrzeń dla klienta i dla pracowników, jednocześnie utrwalą przekaz jesteśmy solidną marką. Klient zadowolony chętniej zostawi właśnie u nas pieniądze. Poniżej omówimy kilka przykładów,…
Szukając nowego pomysłu na promocję swojej firmy czy usługi, rozglądamy się zwykle za czymś, co wyróżni nas na tle konkurencji i przyciągnie dzięki temu uwagę potencjalnych klientów. Pierwszym krokiem jaki zwykle czynimy, aby uzyskać ten efekt jest odświeżenie wizerunku firmy, czyli rebranding. Nowe logo, fachowo dobrane kolory firmowe czy standaryzacja ubiorów pracowników pozwalają na uzyskanie…