Gliwice ul. Saturna 1(+48) 505 067 616studio@moform.pl

Kartki świąteczne pozwalają się wyróżnić

Post 1 of 41
Kartki świąteczne pozwalają się wyróżnić

Biznesowa kartka świąteczna buduje wizerunek firmy, utrwala pamięć o marce wśród klientów a także będąc eksponowana w recepcjach i sekretariatach firm, reklamuje.

Wysłanie kartki wykonanej z papieru, włożonej do koperty z naklejonym znaczkiem, z życzeniami wewnątrz własnoręcznie podpisanymi pokazuje klientom, że o nich pamiętamy  i cenimy, jako wartościowych partnerów.

W dobie komputerów, tabletów i smartphone’ów tradycja wysyłania kart świątecznych w ekspresowym tempie zanika. Większość ludzi i firm nie zadaje sobie nawet trudu, by samodzielnie wymyślić życzenia a co dopiero wypisać kartkę i ją wysłać. Łatwiej jest skopiować życzenia i nacisnąć WYŚLIJ – jednak bez pewności, czy te życzenia dojdą i czy przypadkiem program pocztowy nie wrzuci ich do spamu.

Mimo, że sami ich nie wysyłamy, bardzo lubimy otrzymywać kartki świąteczne pocztą, prawda?

W wielu firmach w sekretariatach i na biurkach  w okresie świątecznym stoją karty otrzymane od kontrahentów i partnerów biznesowych. Czujemy dumę z ilości otrzymanych kartek. W natłoku komercyjnie produkowanych kartek świątecznych jak znaleźć tą, która nie wyląduje od razu w koszu na papier, tą która stanie w pierwszym rzędzie na biurku, tą którą będzie żal wyrzucić a przez co zostanie zapamiętana?

Wybierając biznesowe karty świąteczne, które pomogą w budowie pozytywnego wizerunku firmy, trzeba pamiętać o kilku ważnych zasadach. Odpowiednia forma kartki znacząca wpływa na to, jak jest odebrana przez obdarowanego  – jak bardzo wzmocni naszą relację z partnerem biznesowym.

Warto nadać kopercie bardziej osobisty charakter. Zamiast drukować adres na kopercie, lepiej wypisać go odręcznie. Dzięki temu otrzymana korespondencja nie  wygląda jak zimne pismo urzędowe.

Najlepszym znaczkiem naklejanym na kopertę z naszą kartą będzie znaczek z motywem świątecznym. Warto naklejać znaczki zakupione na poczcie. Frankowanie, automatyczne nadrukowywanie na kopercie opłaty pocztowej, nadaje przesyłce bezosobowy charakter. A nasza kartka powinna przecież budować relację.

Nawet kartkom z wydrukowanymi życzeniami można i trzeba nadać osobisty charakter. Koniecznie musimy się odręcznie podpisać, najlepiej piórem. Warto też dopisać  zdanie od siebie.

Wybierając wzór kartki, lepiej unikać motywów typowo religijnych ze względu na przekonania osoby, której wysyłamy życzenia.  Być może partner biznesowy nie będzie chciał eksponować na widocznym miejscu w swojej firmie kartki „reklamującej” nie jego religię. A przecież dla nas najważniejsze jest, aby kartka od nas stała na honorowym miejscu i dzięki temu wzmacniała wizerunek naszej marki przez cały sezon świąteczno-noworoczny.

Biznesowa kartka świąteczna budując wizerunek firmy, wzmacnia jej markę. A kartka z ciekawym designem, wykonana niestandardową technologią wyróżnia!

Serdecznie zapraszamy do  zapoznania się bliżej ze wzorami marki MOLIA design.

MENU