Brand Hero to najprościej mówiąc bohater, maskotka marki, która reprezentuje bliskie firmie wartości i realizuje powierzoną jej misję. Może być nie tylko śmieszną kreskówką, ale np. realistyczną postacią czy charakterystycznym przedmiotem. Najważniejsze by wykreowana postać była spójna ze strategią marki dla której została stworzona. Bohater oderwany od wartości i wizji marki, którą ma reprezentować staje…
Wprowadzając odzież firmową i/lub konkretne zasady ubioru przestajesz się zastanawiać, jak dziś przyjdzie ubrany pracownik X lub pracownica Z. Mając koszulki z logo firmy lub koszule z firmowym haftem, Twoi pracownicy codzienne wiedzą, w co się ubrać, by odpowiednio wyglądać. Twoi klienci czują się pewniej w towarzystwie pracowników ubranych w odzież firmową. Firmowy dress code to dla nich wizualne potwierdzenie kompetencji osób z którymi rozmawiają. Jasno określony dress code chroni dobre imię Twojej firmy!
Znakiem towarowym jest wszelkie oznaczenie, które nadaje się do odróżnienia towarów/usług jednego przedsiębiorstwa od towarów/usług innego przedsiębiorstwa. Najczęściej spotyka się znaki towarowe jako: oznaczenia słowne, słowno-graficzne, lub przestrzenne. Dzięki nabyciu prawa ochronnego na znak towarowy można zakazać konkurencji stosowania tego znaku na terenie danego kraju oraz nabyć wyłączne prawo do domeny internetowej, zwiększyć prestiż marki/produktu/firmy …