Gliwice ul. Saturna 1(+48) 505 067 616studio@moform.pl

Blog

Opakowania produktów

Najbardziej bezpośredni kontakt z marką ma jej odbiorca, trzymając w ręku produkt. Aby tak się stało, produkt trafił do ręki, czy koszyka zakupowego klienta, musi zostać opakowany – ciekawiej, oryginalniej – lepiej, niż propozycje obok. Szukając wypróbowanego wcześniej perfum, serka, czy proszku do prania, klient „skanuje” półki sklepowe w poszukiwaniu logo marki. Aby opakowanie w…

Oznakowanie wewnątrz firmy

Architektura wnętrz buduje wizerunek firmy. Poprzez dobór odpowiednich kolorów, materiałów, mebli, oświetlenia i dekoracji przestrzeń tworzy i komunikuje identyfikację wizualną organizacji. Wrażenie, jakie klient, czy partner biznesowy odniesie podczas pierwszej wizyty w siedzibie organizacji nierzadko wpływa na przebieg dalszej współpracy. O pozytywnym odbiorze marki decyduje estetyczny oraz spójny stylistycznie wystrój wnętrza a także jakość zastosowanych…

Oznakowanie  na zewnątrz firmy

Zasady oznakowania budynków – siedziby firmy lub jej placówek (oddziałów, sklepów) oraz ich otoczenia powinny być ustandaryzowane w ramach księgi tożsamości wizualnej firmy. Spójny wizerunek buduje przewagę konkurencyjną a jednolity wygląd i uporządkowany system informacji wizualnej wpływa na pożądane skojarzenia u odbiorców marki. System informacji wizualnej powinien wspomagać orientację przestrzenną – ułatwiać interesantom firmy  sprawne…

MENU