Gliwice ul. Saturna 1(+48) 505 067 616studio@moform.pl

Blog

Karty wizytowe w Corporate Visual Identity

Identyfikacja wizualna – to system symboliki stosowanej przez firmę lub instytucję. Są to elementy budujące relację z otoczeniem. Na kompletny system identyfikacji wizualnej składają się: – symbol firmy (znak i logotyp firmowy), kolory firmowe, typografia firmowa, – druki firmowe (papier, koperty, okładki, itp.), pieczątki, – ubiór pracowników, identyfikatory, – aranżacja wnętrza siedziby firmy, – tablice…

Co to jest system identyfikacji wizualnej?

Budowa systemu identyfikacji wizualnej to proces szeregu działań projektowych, w wyniku którego marka staje się rozpoznawalna. Tożsamość wizualna firmy to konsekwentny zestaw wzorców graficznych i reguł, które tworzą pozytywne wyobrażenia o przedsiębiorstwie i jego produktach oraz umacniają pożądane opinie wśród jego partnerów i klientów. Identyfikacja wizualna skutecznie informuje rynek w jakiej branży działa firma, jakie…

Miejsce firmowej strony internetowej w CI

Dlaczego projekt graficzny strony firmowej musi być zgodny ze wzorcem materiałów firmowych systemu identyfikacji wizualnej (Corporate Identity)? Serwis www to zwykle najważniejszy „węzeł komunikacyjny” kontaktu firmy i jej marki z rynkiem i potencjalnymi klientami. Ponieważ spójna z koncepcją identyfikacji wizualnej strona internetowa to dopełnienie wizerunku firmy, ściśle współpracujemy z profesjonalistami w tej dziedzinie. Studio MOFORM…

MENU