Identyfikacja wizualna – to system symboliki stosowanej przez firmę lub instytucję. Są to elementy budujące relację z otoczeniem. Na kompletny system identyfikacji wizualnej składają się: – symbol firmy (znak i logotyp firmowy), kolory firmowe, typografia firmowa, – druki firmowe (papier, koperty, okładki, itp.), pieczątki, – ubiór pracowników, identyfikatory, – aranżacja wnętrza siedziby firmy, – tablice…
Budowa systemu identyfikacji wizualnej to proces szeregu działań projektowych, w wyniku którego marka staje się rozpoznawalna. Tożsamość wizualna firmy to konsekwentny zestaw wzorców graficznych i reguł, które tworzą pozytywne wyobrażenia o przedsiębiorstwie i jego produktach oraz umacniają pożądane opinie wśród jego partnerów i klientów. Identyfikacja wizualna skutecznie informuje rynek w jakiej branży działa firma, jakie…
Dlaczego projekt graficzny strony firmowej musi być zgodny ze wzorcem materiałów firmowych systemu identyfikacji wizualnej (Corporate Identity)? Serwis www to zwykle najważniejszy „węzeł komunikacyjny” kontaktu firmy i jej marki z rynkiem i potencjalnymi klientami. Ponieważ spójna z koncepcją identyfikacji wizualnej strona internetowa to dopełnienie wizerunku firmy, ściśle współpracujemy z profesjonalistami w tej dziedzinie. Studio MOFORM…