Kolor jest – co oczywiste – nieodłącznym elementem identyfikacji wizualnej firmy i na ogół staje się jednym z najbardziej istotnych elementów kojarzonych z marką. Właściwie dobrana kolorystyka firmowa ułatwia rozpoznawalność firmy na rynku, kształtuje jej tożsamość i określa wizerunek, stanowiąc element komunikacji niewerbalnej danej organizacji. Jeśli chcemy wywołać u odbiorcy właściwe skojarzenia z marką, powinniśmy…
Logo to najczęściej ten element identyfikacji wizualnej marki, z którym jako pierwszym styka się konsument. Dlatego tak ważna jest jego oryginalność, a co za tym idzie – zapamiętywalność i wyróżnianie danej firmy na tle konkurencji. Dobrze zaprojektowane logo odzwierciedla pozytywne wartości, jakimi kieruje się dana organizacja, a także symbolizuje to, czym ona jest oraz w…
Aby właściwie spozycjonować markę, niezbędna jest dobra NAZWA Nazwa firmy kreuje pozytywny wizerunek firmy, skupia uwagę, zwiększa zainteresowanie produktem lub usługą. Dobrze, gdy nawiązuje do profilu działalności i wyróżnia firmę na tle konkurencji. Powinna być też perswazyjna i skłaniać klientów do zakupu, czy skorzystania z usługi firmy. Przemyślana nazwa dobrze brzmi w każdym języku –…