Biznesowa kartka świąteczna buduje wizerunek firmy, utrwala pamięć o marce wśród klientów a także będąc eksponowana w recepcjach i sekretariatach firm, reklamuje. Wysłanie kartki wykonanej z papieru, włożonej do koperty z naklejonym znaczkiem, z życzeniami wewnątrz własnoręcznie podpisanymi pokazuje klientom, że o nich pamiętamy i cenimy, jako wartościowych partnerów. W dobie komputerów, tabletów i smartphone’ów…
Jednorodny stylistycznie pakiet materiałów reklamowych, tworzonych ściśle w oparciu o wytyczne księgi systemu identyfikacji wizualnej, zwiększa rozpoznawalność marki na rynku. Materiały reklamowe wychodzące z jednej linii projektowej, spójnej z CI, podkreślają silną tożsamość wyróżniającej się marki. Aby efektywnie budować markę firmy, co trwa zwykle wiele lat, koncepcja wizualna zawarta w księdze znaku musi być elastyczna…
Multimedia firmowe, przede wszystkim te funkcjonujące w przestrzeni internetowej, stanowią dopełnienie systemu identyfikacji wizualnej. Marka obecnie musi nie tylko istnieć „w sieci”, ale i wyróżniać się w niej na tle konkurencji. Za pośrednictwem Internetu firma komunikuje się z otoczeniem i dociera do swoich klientów. Technologia internetowa to potężny, wieloelementowy kanał komunikacji oraz dystrybucji produktów i…