Gliwice ul. Saturna 1(+48) 505 067 616studio@moform.pl

Materiały reklamowe

Post 2 of 41
Materiały reklamowe

Jednorodny stylistycznie pakiet materiałów reklamowych, tworzonych ściśle w oparciu o wytyczne księgi systemu identyfikacji wizualnej, zwiększa rozpoznawalność marki na rynku.  Materiały reklamowe wychodzące z jednej linii projektowej, spójnej z CI, podkreślają silną tożsamość wyróżniającej się marki.

Aby efektywnie budować markę firmy, co trwa zwykle wiele lat, koncepcja wizualna zawarta w księdze znaku musi być elastyczna i funkcjonalna, tak aby zachowując zgodność materiałów reklamowych z jej wytycznymi, nie ograniczać kreatywności projektantów i podstawowego celu ich tworzenia – przekazu reklamowego.

Każdy nośnik reklamy powinien spełniać przede wszystkim cele promocyjne – informować o produkcie lub usłudze i zachęcać do zakupu. Powinien też wyróżniać się na tle materiałów konkurencji. Ale naprawdę profesjonalny produkt reklamowy, poza promocją konkretnej oferty, zapewnia też komunikację marki – utrwala i wzmacnia jej pozytywny wizerunek. W materiałach drukowanych bardzo ważna jest dbałość o jakość wydruku i dobór nośnika podnoszącego prestiż (np. gramatura papieru, uszlachetnienia lakierem, folią, tłoczenia, rodzaj oprawy).

Gdy system identyfikacji wizualnej został opracowany profesjonalnie, jest otwarty – pozwala na stałe rozbudowywanie systemu komunikacji marketingowej. Sukcesywnie mogą być dodawane jego kolejne elementy, m.in.: ulotki, katalogi, foldery, bannery typu rollup, ścianki reklamowe, billboardy, gazetka firmowa, raport roczny, reklamy prasowe a także system oznakowania gadżetów firmowych (długopis, pendrive, kubek, parasol, itp.) oraz kalendarze książkowe, ścienne i biurkowe, czy też torby reklamowe.

Silny wizerunek marki powinno się wzmacniać o pozytywne skojarzenia, które ocieplają relację czysto biznesową. Elementami identyfikacji wizualnej, którym łatwo osiągnąć ten cel, są unikalne biznesowe kartki świąteczne i zaproszenia okolicznościowe na imprezy firmowe – projektowane indywidualnie, spójne z CI organizacji.

MENU