Klient: Gliwicki Teatr Muzyczny
Współpraca: —
Rok: 2012
Na rok 2013 Gliwicki Teatr Muzyczny zamówił projekt kalendarza biurkowego. Kalendarz mimo niewielkich rozmiarów (20 x 10 cm) mieści obszerną prezentację bogatego dorobku artystycznego Teatru. Okładka kalendarza zapowiada przebój marca 2013 – musical Tarzan. Kolejne strony prezentują fotografie z archiwalnych i obecnie granych spektakli GTM.
Kalendarze biurkowe to niezwykle skuteczne narzędzia marketingu – całoroczna reklama firmy oraz świetny upominek bożonarodzeniowy lub noworoczny. Reklamowy kalendarz firmowy jest nie tylko nośnikiem przekazu reklamowego, ale przede wszystkim wizytówką przedsiębiorstwa, powinien umacniać pozytywny wizerunek firmy, być zgodny z wytycznymi systemu identyfikacji wizualnej firmy oraz posiadać indywidualny, oryginalny projekt. Każdy kalendarz firmowy, nie tylko biurkowy, ale i ścienny: trójdzielny, planszowy, plakatowy reklamuje markę 365 dni w roku.
W studio MOFORM każdy projekt jest opracowywany na podstawie szczegółowego briefu tak, aby kalendarz spełniał nie tylko cele marketingowe klienta, ale i oczekiwania obdarowywanych nim osób. Nasze kalendarze firmowe łączą w sobie kreatywność pomysłu graficznego z dbałością o profesjonalny druk.