Gliwice ul. Saturna 1(+48) 505 067 616studio@moform.pl

Blog

V Kongres Ludzi Marketingu – 19.IX.2014

19 września 2014 byłam gościem V-go Kongresu Ludzi Marketingu zorganizowanym przez Śląskie Towarzystwo Marketingowe. Partnerem kongresu było CINiBA w Katowicach. Chciałabym podzielić się moimi wrażeniami z wydarzenia, ponieważ Kongres Ludzi Marketingu obfitował w bardzo ciekawe prelekcje i wartościowe warsztaty. Pierwszy wykład „Marketing w koncepcji Sustainbility – bariery i perspektywy rozwoju” wygłosił prof. Arnold Pabian, dziekan…

Materiały firmowe (materiały brandingowe)

Świadomość marki buduje spójna identyfikacja wizualna. Musi być nowoczesna i profesjonalna a jej elementy najwyższej jakości. Spójny pakiet materiałów brandingowych wzmacnia wizerunek firmy i zwiększa jej siłę na rynku. Materiały firmowe można kompletować sukcesywnie, ważne, aby cały czas dochować najwyższej staranności w zachowaniu ich jednorodności, aby kolory motywów graficznych nawiązywały do barw logo a projekt…

Dobranie typografii

Ze względu na ilość i różnorodność drukowanych materiałów dotyczących każdej marki, jednym z ważniejszych czynników, które współtworzą tożsamość marki jest dobór znaków pisarskich. Aby podnieść wartość komunikacji marketingowej, powinniśmy przy ustalaniu typografii firmowej bezwzględnie ograniczyć stosowane kroje liternictwa do jednego, najwyżej dwóch rodzajów czcionki oraz jej odmian. Typografia firmowa Wybór czcionki nie może być przypadkowy,…

MENU